Unboxing paczki z beergium.com

O beergium.com dowiedziałem się z instagrama, nie pamiętam z czyjego profilu. Początkowo wszedłem, poszperałem, znalazłem kilka fajnych pozycji i tyle. Stwierdziłem, że mam tyle piw w Polsce do kupienia, że zamawiać nic nie będę, szkoda pieniędzy na dość droga przesyłkę. Ale sytuacja zmieniła się gdy siostra mieszkająca w Holandii powiedziała: "Jedziemy do Polski, przywieźć Ci jakieś piwa?" Ho ho no jakżeby nie!


Zawsze gdy przyjeżdża, co najmniej kilka butelek piwa trafia w moje ręce. Ostatnio były to wyszukane De Moleny. Teraz postanowiłem jeszcze raz sprawdzić holenderskie i belgijskie sklepy internetowe, licząc na tanią przesyłkę. Szybko "przeprosiłem" beergium.com bo okazało się, że mają największy wybór piw, a przy odpowiednio dużym zamówieniu przesyłka do Holandii będzie za darmo. Niestety portfel mój i Iskra (z którym wspólnie tworzyliśmy paczkę) wymaganej liczby butelek by nie podniósł i ostatecznie za przesyłkę ważącą 19 kg zapłaciliśmy 5,99 € (co naprzeciw 14,99 € do Polski stanowi znaczącą różnicę).


Co można znaleźć w sklepie? Przekrój piwowarstwa z całego świata. Jest masa piwa niedostępnego obecnie w Polsce, a mająca wypracowaną opinię. W szybkim wyborze może pomóc ikonka ocen z ratebeer.com znajdująca się przy każdej pozycji w sklepie. Choć osobiście nie polecam sugerować się tylko i wyłącznie ocenami na tym czy innym portalu. Wyszukiwać możemy po krajach, browarach czy stylach. Warto zwrócić uwagę na zakładkę "Good Deal" gdzie znajdziemy produkty w promocyjnych cenach. I owszem często są to piwa chmielone, których pewnie czas nie oszczędził, ale spokojnie da się też znaleźć portery, stouty czy piwa kwaśne w cenach zbliżonych do polskich rzemieślników. Klikamy, składamy swój koszyk, później tylko adres i płatność kartą kredytową, bądź przelewem i czekamy na przesyłkę. Na bieżąco w sowim profilu możemy podglądać co dzieje się z paczką. Nasza dość długo się składała bo aż 4 dni, zacząłem się niepokoić czy na czas dojdzie do siostry. Ale później nastąpiła już tylko wysyłka i następnego dnia doręczenie.

Paczka przychodzi doskonale i profesjonalnie zapakowana, co widać na zdjęciach. W mojej opinii nie ma szans na jakieś przypadkowe zniszczenie zawartości. Ktoś naprawdę musiałby chcieć rozwalić przesyłkę by w środku były jakieś straty. Dodatkowo w środku znajdujemy kilka gratisów: podkładki, kartoniki itp. Niby pierdoła, ale miła.






Co do cen, bo o nich jeszcze nie pisałem. Oczywiście są silnie zależne od aktualnego kursu Euro, ale nawet przy tak wysokim kursie jak obecnie (około 4,30 zł za 1 €), piwa, są w cenach takich jak w Polsce lub tańsze. Przy wyborze piw nie do kupienia w naszym pięknym kraju i tak nie ma to znaczenia. 

Mooojeee buteleczki... i puszunia !

Dla kogo jest beergium.com? No na pewno dla bardziej zaawansowanych i wybrednych piwoszy, ukierunkowanych na konkretne piwo czy styl. Początkujący spokojnie zostaną zaspokojeni przez Polskie sklepy, w których przecież wybór też jest nie mały - nie ma sensu ponosić dużych kosztów wysyłki, zamawiając piwa dostępne u nas. Dodatkowo przez te koszty właśnie, opłacalne staje się zamówienie tylko dużych ilości butelek, standardowo im więcej tym lepiej. Dlatego nikt o zdrowych zmysłach nie zamówi u nich jednego czy dwóch piw, warto robić zamówienia zbiorcze na przykład w kilka osób.

Na koniec podpowiem, że dobrym pomysłem jest zapisanie się na newsletter - na bieżąco jesteśmy informowani o nowych dostawach. Trzeba wiedzieć, że największe perełki bardzo szybko znikają ze stanów magazynowych. Udanych łowów!


P.S. Post NIE jest pisany we współpracy. Dobrą pracę trzeba chwalić! 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty